Automatski nadzor dugih svjetala

Pri brzini od 40 km/h ili više, sustav nadzora dugih svjetala osmišljen je za automatsko prebacivanje “dugih” i “kratkih” svjetala, ovisno o prisutnosti drugih vozila i rasvjeti okoline (standard na vozilima s monokularnom kamerom i laserskim senzorom).

RBS

Prilikom vožnje, Swift koristi milimetarske radarske valove za detekciju vozila ispred. Nakon raspoznavanja, Swift djeluje na jedan od opisanih načina

Adaptivni tempomat

Kada se sustigne sporije vozilo, prilagodljivi sustav kontrole brzine koristi radarski signal da procijeni udaljenost do njega i automatski održava udaljenost u skladu s jednom od tri odabrane postavke.

1. Konstantan nadzor brzine
2. Kontrola usporavanja
3. Kontrola ubrzavanja

DSBS

Kada se kreće, Swift koristi dva senzora – monokularnu kameru i laserski senzor – kako bi se utvrdilo postoji li opasnost od sudara s drugim vozilom ili pješakom. Nakon otkrivanja potencijalnog sudara, automobil djeluje na bilo koji od sljedeća tri načina, ovisno o situaciji.

Prepoznavanje pokretnih objekata straga

Pri brzini do 8 km/h kod vožnje unatrag, aktivni su stražnji zvučni senzori koji upozoravaju vozača na vozila u pokretu s bočnih strana, bilo da je automobil u vožnji ili izlazi iz parkirnog mjesta. Ako senzori prepoznaju vozilo aktivira se i slikovni alarm na kontrolnoj ploči i zvučni alarm (zujalica). Ova funkcija pomaže vozačima da sigurnije izlaze iz parkirnih mjesta gdje je vidljivost često lošija. Najčešće jednako limitirana s obje strane vozila.