DualJet

Novi 1.2 DUALJET motor ima integrirane dvije mlaznice po cilindru koje značajno unapređuju toplinsku iskoristivost
motora, povećanog kompresijskog omjera na čak 13:1. Visoka razina performansi postignuta je brojnim sitnim unaprjeđenjima koja uključuju električno kontrolirane varijabilne usisne ventile kako bi najbolje odgovarali vrtnji radilice motora, a isto vrijedi za električno pokretanu varijabilnu pumpu ulja, čiji kapacitet ovisi o zagrijanosti motora. Tu su isto tako i električne mlaznice koje uljem hlade klip, kako bi izbjegli ikakvu mogućnost pregrijavanja, te dodatno utišali zvuk motora, a sve kako bi postigli savršeni balans između potrebe za optimalnom snagom i vrhunskom učinkovitosti potrošnje goriva.

Kombinacija motora i litij-ionske baterije za još više snage

U nastojanjima da se dodatno smanji potrošnja goriva, korišten je Suzukijev novi blagi hibridni sustav SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) koji predstavlja standard kod modela s 1,2 DUALJET motorom. SHVS sustav sastoji se od laganog, kompaktnog ISG-a (Integrated Starter Generator) koji ima funkciju elektromotora i pomaže benzinskom motoru kad mu je potrebna dodatna snaga, a njegove lagane i visoko učinkovite litij-ionske baterije s izvanrednim performansama punjenja i isporuke energije osjetno pridonose odzivnosti ali i smanjenju potrošnje goriva. Ovo je optimalni hibridni sustav za kompaktne automobile, smišljen kako bi ponudio lakoću, jednostavnost i uštedu prostora, bez narušavanja voznih osobina. Naprotiv, doprinoseći boljim voznim karakteristikama.

ISG funkcionira kao pokretač motora da bi se ta radnja obavila tiho i nježno.

Kad je motor ugašen (kod zaustavljanja) električni sustavi energiju dobivaju iz baterije, štedeći gorivo.

Sustav ISG pomaže motoru pri pokretanju ili ubrzavanju, time štedeći gorivo.

ISG koristi energiju usporavanja kako bi proizveo električnu energiju i učinkovito napunio baterije.

ALLGRIP AUTO

ALLGRIP AUTO je optimalan 4WD sustav koji pruža vozaču bezbrižnost u svakodnevnoj vožnji, pogotovo kada se vozi po skliskim cestama ili snijegom pokrivenim površinama. Pomoću viskozne spojke sustav pogona na četiri kotača automatski raspodjeljuje okretni moment prema stražnjim kotačima kada prepozna da prednji gube kontakt s cestom.

Ovjes za skladnu i nadahnutu vožnju

Novokonstruirani prednji i stražnji ovjes pridonosi okretnosti automobila, podižući emocije pri svakoj vožnji, pružajući izravno upravljanje, te povećanu kontrolu odnosno kvalitetu vožnje, po čemu je Swift svjetski poznat. Njegov spoj čvrstoće i udobnosti, lagane konstrukcije i preciznosti upravljača osmišljen je samo s ciljem povećanja zadovoljstva u vožnji.